- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 333 від 01 листопада 2019 року "Про стан виконання місцевих бюджетів району за 9 місяців 2019 року"
Добавлено Адміністратор Пн, 11/11/2019 - 18:06
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
01 листопада 2019 року № 333
Про стан виконання місцевих бюджетів району за 9 місяців 2019 року |
Бюджет Сарненського району по власних доходах загального фонду за 9 місяців 2019 року виконаний на 106,3 відс., тобто при затвердженому з урахуванням змін плані 176869,3 тис.грн. фактично надійшло 187987,7 тис.грн., або перевиконання складає 11118,4 тис.гривень. До відповідного періоду минулого року ріст надходжень становить 37525,3 тис. грн., або 24,9 відсотка. Виконання районного бюджету забезпечено на 105,1 відс., тобто при затвердженому з урахуванням змін плані 96768,1 тис.грн. фактично надійшло 101692,9 тис.грн., або додатково надійшло 4924,8 тис.гривень. До відповідного періоду минулого року ріст надходжень становить 21,7 відс., або 18098,7 тис.гривень.
В цілому по власних доходах загального фонду усі 16-ть органів місцевого самоврядування забезпечили виконання затверджених з урахуванням змін показників на січень – вересень 2019 року та протягом квітня - вересня, відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України, 14-ма сільськими, Степанською селищною, Сарненською міською та районною радами внесено зміни в сторону збільшення бюджетів на суму 29416,0 тис. гривень.
Найвищий показник виконання бюджету по Стрільській сільській раді – 121,4 відс. (додатково отримано 259,3 тис.гривень). Даний показник досягнуто за рахунок надходжень понад план: єдиного податку з фізичних осіб на
156,9 тис.грн., податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 73,6 тис.грн. та рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів – 37,3 тис.гривень.
Ріст надходжень в порівнянні з відповідним періодом минулого року відмічено в 13-ти з 16-ти місцевих рад (крім Кузьмівської., Селищенської, Великовербченської).
Виконання дохідної частини бюджету району по власних доходах забезпечено по 16-ти з 17-ти затверджених з урахуванням змін на звітний період джерел надходжень.
За І півріччя 2019 року з Державного бюджету в повному обсязі надійшло: базової дотації в сумі 38334,6 тис.грн., освітньої субвенції – 192466,0 тис.грн., медичної субвенції – 39165,9 тис.грн., субвенції на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження – 372,4 тис.грн. та субвенції на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій –
1997,0 тис.гривень.
Також отримано з місцевого бюджету дотацію на фінансування переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету у сумі 24726,5 тис.грн., та субвенцій за рахунок відповідних субвенцій з державного бюджету – 242448,9 тис.гривень.
Крім того фактичні надходження по субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду склали в сумі 4579,2 тис.грн. та субвенції з місцевого бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на початок бюджетного періоду в сумі
1100,5 тис.гривень.
За звітний період надійшло субвенцій з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції у сумі 996,4 тис.грн. в обсязі 78,3 відс. до планових призначень та на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції – 7485,1 тис.грн., або 96,2 відс. до плану (з обласного бюджету – 1245,8 тис.грн., з Клесівського селищного бюджету – 1208,7 тис.грн., з Немовицького сільського бюджету – 5030,6 тис.гривень).
Інших субвенцій з місцевого бюджету надійшло у сумі 3392,6 тис.грн., що становить 94,5 відс. до плану звітного періоду, в тому числі з: обласного бюджету у сумі 1097,7 тис.грн., Клесівського селищного бюджету –
889,0 тис. грн. та Немовицького сільського бюджету – 1405,9 тис.гривень.
Бюджет району по видатках загального фонду за 9 місяців 2019 року виконаний на 91,9 відсотка. При уточненому плані на звітний період
722471,3 тис.грн., касові видатки склали 663806,3 тис. грн. Залишки коштів на рахунках місцевих бюджетів та розпорядників бюджетних коштів станом на 01.10.2019 становить 112272,7 тис.грн., в тому числі по: загальному фонду – 96159,7 тис.грн., спеціальному фонду – 16113,0 тис.грн.
Із загальної суми видатків місцевих бюджетів району на захищені статті видатків спрямовано 628476,2 тис.грн., що становить 94,7 відс. загального обсягу видатків бюджету району.
54,3 відс. із загального обсягу видатків бюджету району по загальному фонду складають видатки на соціально-культурну сферу, що становить 360128,9 тис.гривень.
На соціальний захист та соціальне забезпечення використано
247142,1 тис.грн., що становить 97,7 відсотків до уточнених призначень січня – вересня 2019 року, з них за рахунок іншої субвенції з обласного бюджету та субвенцій з місцевого бюджету за рахунок відповідних субвенцій з державного бюджету було проведено видатків в сумі 236189,9 тис.грн. та за рахунок коштів місцевих бюджетів – 10952,2 тис.гривень.
На державне управління в звітному періоді було спрямовано
26294,1 тис.грн., що становить 92,1 відс. до уточненого плану звітного періоду.
На розвиток фізичної культури і спорту з бюджету району спрямовано 5927,2 тис.грн., що становить 90,7 відсотків до уточнених асигнувань 9 місяців 2019 року.
За 9 місяців 2019 року до доходів спеціального фонду бюджету району надійшло 11910,6 тис.грн., або 88,2 відс. до затвердженого з урахуванням змін плану на рік, в тому числі:
екологічного податку – 81,9 тис.грн. (92,8 відс.).;
надходжень коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва – 17,7 тис.грн.;
грошових стягнень за шкоду заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища – 113,0 тис.грн.;
власних надходжень бюджетних установ – 9308,5 тис.грн. (83,0 відс.);
В тому числі надходження до бюджету розвитку склали у сумі
1989,7 тис.грн., що становить 161,0 відс. до затверджених з урахуванням змін річних призначень:
кошти від продажу землі – 1579,2 тис.грн. (174,8 відс.);
кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 410,5 тис.грн. (123,6 відсотків).
Крім того, повернуто зайво зараховані надходження від сплати збору за забруднення навколишнього природного середовища фізичними особами у сумі 0,2 тис.грнивень.
Також, за звітний період надійшло до районного бюджету іншої субвенції з обласного бюджету в сумі 400,0 тис.грн.
За рахунок коштів спеціального фонду бюджету району протягом звітного періоду проведено видатків на суму 63178,6 тис.грн., що становить 48,2 відс. до уточнених річних призначень.
В зв’язку з недофінансуванням субвенцій з державного бюджету і взяттям бюджетних зобов’язань в межах річних призначень станом на 01.10.2019 зареєстрована кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету по видатках, які фінансуються за рахунок субвенцій з державного бюджету в сумі 707,6 тис.грн., по спеціальному фонду бюджету кредиторська заборгованість відсутня.
З метою подальшого забезпечення виконання місцевих бюджетів району по всіх джерелах доходів та ефективного використання бюджетних коштів, керуючись статтями 16,17,18,28 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”:
1. Зобов’язати керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади та рекомендувати органам місцевого самоврядування району в межах компетенції:
1.1. Контролювати надходження платежів від платників податків підвідомчих територій до бюджетів всіх рівнів.
1.2. Керуючись частиною 4 статті 78 Бюджетного кодексу України за участю органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, у процесі виконання місцевого бюджету за доходами здійснювати прогнозування та аналіз доходів відповідного бюджету.
1.3. З метою забезпечення 100-відсоткового виконання надходжень платежів в розрізі джерел та платників, контролю суми податкового боргу і грошових зобов’язань платників податків, суми наданих податкових пільг, включаючи втрати доходів відповідного бюджету від їх надання та керуючись частиною 3 статті 12 Податкового кодексу України надіслати запити до контролюючого органу щодо подання зазначеної звітності.
1.4. Вжити заходів щодо недопущення в подальшому виникнення дебіторської, кредиторської та простроченої заборгованості і взяття зобов’язань в межах бюджетних призначень.
1.5. Спрямовувати бюджетні кошти в першу чергу на захищені статті видатків, забезпечивши ефективне їх використання.
1.6. Забезпечити безумовне виконання вимог Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів, що регулюють бюджетний процес.
2. Вараському управлінню Головного управління Державної податкової служби України у Рівненській області:
2.1. Посилити контроль за правильністю справляння і зарахування платежів до всіх місцевих бюджетів Сарненського району, повнотою і своєчасністю їх сплати.
2.2. Відповідно до ст.191..1.5. Податкового кодексу України здійснювати контроль за додержанням виконавчими органами сільських і селищної рад Сарненського району порядку прийняття та обліку податків і зборів від платників податків, своєчасністю і повнотою перерахування зазначених сум до бюджету.
2.3. Вжити заходів щодо погашення податкового боргу до бюджетів всіх рівнів та недопущення його зростання в подальшому.
3. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Виконуючий обов’язки
голови адміністрації Іван НАЗАРЕЦЬ