- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 214 від 04.06.2021 року "Про внесення змін до Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в апараті Сарненської рда"
Добавлено Адміністратор Чт, 10/06/2021 - 08:19
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
04 червня 2021 року № 214
Про внесення змін до Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в апараті Сарненської районної державної адміністрації
Відповідно до статей 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:
Внести до Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в апараті Сарненської районної державної адміністрації (далі – Інструкція), затвердженої розпорядженням голови районної державної адміністрації від 19 січня 2017 року № 14, такі зміни:
1. У тексті Інструкції слова «сектор оборонної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації» в усіх відмінках замінити словами «сектор мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації» у відповідному відмінку.
2. Абзац другий пункту 2 Інструкції викласти у такій редакції:
«До складу комісії з питань роботи із службовою інформацією включаються працівники структурних підрозділів апарату райдержадміністрації: загального відділу апарату райдержадміністрації, відділу з питань правового забезпечення апарату райдержадміністрації, організаційного відділу апарату райдержадміністарції та сектору мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації.».
3. Пункти 110-112, 118, 121, 123 розділу ХII «Охорона службової інформації під час міжнародного співробітництва» Інструкції, викласти у такій редакції:
«110. Організацію прийому іноземців і проведення роботи з ними забезпечує організаційний відділ апарату райдержадміністрації спільно з сектором мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації.
111. Організаційним відділом апарату райдержадміністрації спільно з сектором мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації та іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, що беруть участь у прийомі іноземців, за участю відповідальної особи з питань технічного захисту інформації в апараті райдержадміністрації розробляється програма прийому іноземців, яка повинна містити:
відомості про іноземців, найменування їх посад, а також інформацію про підприємство, установу, організацію, яку вони представляють, період перебування в райдержадміністрації;
мету прийому іноземців, перелік питань, які плануються для обговорення. Інформація про діяльність райдержадміністрації, яка може бути доведена до іноземців або їм передана, зазначається у додатку до програми;
список посадових осіб, відповідальних за прийом іноземців і виконання інших завдань, пов’язаних з перебуванням іноземців в райдержадміністрації (із зазначенням змісту таких завдань);
перелік структурних підрозділів райдержадміністрації (із зазначенням приміщень), які відвідуватимуться іноземцями;
перелік місць та порядок застосування іноземцями кіно-, фото-, аудіо- і відеоапаратури, інших технічних засобів;
маршрути і порядок пересування іноземців територією райдержадміністрації;
Програма прийому іноземців затверджується головою райдержадміністрації або його заступником, відповідальним за організацію прийому та роботу з іноземцями.
112. Голова райдержадміністрації або, за його дорученням, завідувач (головний спеціаліст) сектору мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації своєчасно інформує у письмовій формі Управління Служби безпеки України в Рівненській області про склад іноземної делегації (групи) із зазначенням прізвищ, імен і посад її членів, період перебування та мету відвідання райдержадміністрації. Разом із зазначеною інформацією надсилається копія програми прийому іноземців.
118. Підготовка приміщень в райдержадміністрації для прийому іноземців передбачає припинення в них робіт, пов’язаних з обробкою службової інформації, вилучення документів з грифом «Для службового користування», приховування або маскування виробів (стендів), наочної документації, що містять службову інформацію.
Приміщення, в яких проводиться робота з іноземцями, до початку їх відвідування іноземцями та після його завершення, перевіряються членами відповідної комісії райдержадміністрації. Про результати такої перевірки складається довідка у довільній формі, а зазначені в ній відомості вносяться до відповідної графи журналу обліку зустрічей за формою згідно з додатком 14, що ведеться начальником організаційного відділу апарату райдержадміністрації.
121. Сектор мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації спільно з організаційним відділом апарату райдержадміністрації за результатами прийому іноземців складає у довільній формі звіт про виконання програми роботи з іноземцями, в якому зазначаються:
відомості про іноземців, зміст проведених з ними бесід;
інформація, яка використовувалася чи була передана іноземцям, перелік відповідних матеріальних носіїв інформації (документів, науково-технічної документації, зразків виробів тощо);
інформація, отримана від іноземців;
пропозиції та рекомендації за результатами візиту іноземців.
123. Програма проведення роботи з іноземцями, акт про результати проведення експертної оцінки та звіт про виконання програми роботи з іноземцями зберігаються у секторі мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації в окремій справі, що передбачається номенклатурою справ.».
Голова адміністрації Олександр КОХАН