- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Любиковицької сільської ради «Про затвердження Положень про місцеві податки і збори у Любиковицькій сільській раді»
Добавлено Адміністратор Чт, 05/05/2011 - 18:03
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв»язати шляхом державного регулювання.
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування», статті 12 Податкового кодексу України повноваження щодо встановлення місцевих податків і зборів покладені на органи місцевого самоврядування.
Необхідність затвердження нових Положень про місцеві податки і збори обумовлено прийняттям Податкового кодексу України (від 2 грудня 2010 року №2755-VІ), яким реформується діюча наразі система справляння місцевих податків і зборів в Україні.
До набрання чинності цим Кодексом справляння місцевих податків і зборів у Любиковицькій сільській раді регламентувалось Положенням про місцеві податки і збори затвердженими рішеннями сільської ради від 23.02.2010 №279.
Згідно зазначеного рішення, яке було прийняте відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України «Про місцеві податки і збори» у сільській раді було встановлено такі податки і збори: комунальний податок, збір за видачу дозволу на розміщення об»єктів торгівлі.
Натомість Податковим кодексом передбачені наступні місцеві податки та збори: податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиний податок, збір за провадження деяких видів діяльності, збір за місця для паркування транспортних засобів, туристичний збір.
Даним проектом рішення сільської ради пропонується затвердити Положення про місцеві податки з бори, відповідно до ст. 10 Податкового кодексу України.
2. Визначення цілей державного регулювання
Ціллю прийняття цього регуляторного акту є встановлення на території Любиковицької сільської ради місцевих податків і зборів відповідно до визначеного Податковим Кодексом переліку і в межах визначених ним граничних розмірів ставок та отримання до бюджету Любиковицької сільської ради відповідних надходжень.
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей
Альтернативи щодо вирішення даної проблеми немає, оскільки відповідно до Податкового кодексу України органи місцевого самоврядування самостійно встановлюють і визначають порядок сплати місцевих податків і зборів відповідно до переліку і в межах установлених граничних розмірів ставок.
Обраний спосіб:
- відповідає вимогам чинного законодавства;
- забезпечує досягнення цілей державного регулювання;
- забезпечує реалізацію принципів державної регуляторної політики;
- повністю відповідає потребам у вирішенні проблем;
- встановлює порядок нарахування і сплати та розмірів ставок місцевих податків і зборів, що надходять до сільського бюджету.
4. Опис механізмів і заходів, які забезпечують розв»язання проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.
Згідно Податкового кодексу України до повноважень місцевих рад належить прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів. Зробити це можливо за рахунок прийняття відповідного рішення Любиковицької сільської ради.
Тому вирішення проблеми щодо врегулювання питань справляння місцевих податків і зборів на території Любиковицької сільської ради пропонується шляхом прийняття рішення Любиковицької сільської ради «Про затвердження Положень про місцеві податки і збори у Любиковицькій сільській раді»
Запропонований спосіб досягнення цілей є єдиним і безумовним шляхом вирішення проблеми і ґрунтується на загальнообов»язковості виконання всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування норм зазначеного рішення.
Після прийняття зазначеного рішення акти законодавства Любиковицької сільської ради з питань оподаткування відповідатимуть вимогам чинного законодавства.
5. Обгрунтування можливості досягнення визначених цілей в разі прийняття регуляторного акта.
Прийняття цього регуляторного акту забезпечить належне справляння місцевих податків і зборів на території Любиковицької сільської ради та надходження зазначених платежів до бюджету в прогнозованих обсягах.
Для адміністрування процесу немає необхідності створювати нові робочі місця. Для впровадження вимог цього регуляторного акта не потрібно додаткових витрат з бюджету.
6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта.
Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого рішення припускає наведення аналізу вигод та витрат, які виникають у різних груп суб»єктів, на яких поширюється дія даного регуляторного акту. Даний регуляторний акт певним чином впливає на інтереси платників місцевих податків і зборів, органів державної податкової служби та місцевого самоврядування.
Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, що виникають у різних груп суб»єктів, на яких поширюється його дія, нижче наведена таблиця аналізу вигод та витрат, яка визначає результати прийняття запропонованого проекту рішення.
Таблиця вигід та витрат
Сфера впливу Вигоди Витрати
Інтереси органів місцевого самоврядування - акти законодавства Любиковицької сільської ради з питань оподаткування місцевими податками і зборами у Любиковицькій сільській раді відповідатимуть вимогам чинного законодавства;
- створення позитивного іміджу влади;
- мобілізація податків і зборів до сільського бюджету.
Інтереси органів державної податкової служби - застосовуватимуться у роботі акти законозавства Любиковицької сільської ради з питань оподаткування, які відповідатимуть вимогам чинного законодавства;
мобілізація податків і зборів до сільського бюджету.
Інтереси платників податків і зборів - скорочення переліку місцевих податків і зборів у Любиковицькій сільській раді;
- забезпечення інтересів територіальної громади міста.
7. Строк дії регуляторного акту
Строк дії регуляторного акту необмежений, якщо інше не буде передбачено законом.
8. Показники ефективності регуляторного акта
1. Надходження від сплати місцевих податків і зборів за видами податків і зборів.
2. Кількість платників місцевих податків і зборів (в розмірі місцевих податків і зборів)
3. Розмір коштів і час, що витрачатимуться платниками податків, пов»язаних з виконанням вимог регуляторного акту.
4. Рівень поінформованості платників податків з основних положень регуляторного акту.
5. Кількість придбаних патентів на здійснення торгівельної діяльності та діяльність з надання платних послуг.
6. Площа земельних ділянок, відведена для паркування транспортних засобів.
7. Кількість парко місць.
9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акта.
Для відстежень буде застосовано аналіз даних бюджетної та податкової звітності.
Під час прийняття регуляторного акту, у встановленні чинним законодавством терміни на врегулювання яких спрямована дія акта, проводитиметься базове відстеження результативності дії акту.
Не пізніше двох років після набрання чинності регуляторним актом визначених цілей, буде здійснене повторне відстеження результативності дії акту.
Кожні три роки з моменту виконання заходів щодо проведення повторного відстеження результативності дії акту, при умові його чинності, проводитиметься періодичне відстеження результативності дії цього акту.
Зауваження та пропозиції приймаються протягом місяця з дня оприлюднення у письмовому та електронному вигляді за адресою:
- Любиковицька сільська рада: 34510, с. Любиковичі, вул. Перецілля, 1, тел. 2-29-49
- Сарненська міжрайонна податкова інспекція: 34500, м. Сарни, вул.. Широка.
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування», статті 12 Податкового кодексу України повноваження щодо встановлення місцевих податків і зборів покладені на органи місцевого самоврядування.
Необхідність затвердження нових Положень про місцеві податки і збори обумовлено прийняттям Податкового кодексу України (від 2 грудня 2010 року №2755-VІ), яким реформується діюча наразі система справляння місцевих податків і зборів в Україні.
До набрання чинності цим Кодексом справляння місцевих податків і зборів у Любиковицькій сільській раді регламентувалось Положенням про місцеві податки і збори затвердженими рішеннями сільської ради від 23.02.2010 №279.
Згідно зазначеного рішення, яке було прийняте відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України «Про місцеві податки і збори» у сільській раді було встановлено такі податки і збори: комунальний податок, збір за видачу дозволу на розміщення об»єктів торгівлі.
Натомість Податковим кодексом передбачені наступні місцеві податки та збори: податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиний податок, збір за провадження деяких видів діяльності, збір за місця для паркування транспортних засобів, туристичний збір.
Даним проектом рішення сільської ради пропонується затвердити Положення про місцеві податки з бори, відповідно до ст. 10 Податкового кодексу України.
2. Визначення цілей державного регулювання
Ціллю прийняття цього регуляторного акту є встановлення на території Любиковицької сільської ради місцевих податків і зборів відповідно до визначеного Податковим Кодексом переліку і в межах визначених ним граничних розмірів ставок та отримання до бюджету Любиковицької сільської ради відповідних надходжень.
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей
Альтернативи щодо вирішення даної проблеми немає, оскільки відповідно до Податкового кодексу України органи місцевого самоврядування самостійно встановлюють і визначають порядок сплати місцевих податків і зборів відповідно до переліку і в межах установлених граничних розмірів ставок.
Обраний спосіб:
- відповідає вимогам чинного законодавства;
- забезпечує досягнення цілей державного регулювання;
- забезпечує реалізацію принципів державної регуляторної політики;
- повністю відповідає потребам у вирішенні проблем;
- встановлює порядок нарахування і сплати та розмірів ставок місцевих податків і зборів, що надходять до сільського бюджету.
4. Опис механізмів і заходів, які забезпечують розв»язання проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.
Згідно Податкового кодексу України до повноважень місцевих рад належить прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів. Зробити це можливо за рахунок прийняття відповідного рішення Любиковицької сільської ради.
Тому вирішення проблеми щодо врегулювання питань справляння місцевих податків і зборів на території Любиковицької сільської ради пропонується шляхом прийняття рішення Любиковицької сільської ради «Про затвердження Положень про місцеві податки і збори у Любиковицькій сільській раді»
Запропонований спосіб досягнення цілей є єдиним і безумовним шляхом вирішення проблеми і ґрунтується на загальнообов»язковості виконання всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування норм зазначеного рішення.
Після прийняття зазначеного рішення акти законодавства Любиковицької сільської ради з питань оподаткування відповідатимуть вимогам чинного законодавства.
5. Обгрунтування можливості досягнення визначених цілей в разі прийняття регуляторного акта.
Прийняття цього регуляторного акту забезпечить належне справляння місцевих податків і зборів на території Любиковицької сільської ради та надходження зазначених платежів до бюджету в прогнозованих обсягах.
Для адміністрування процесу немає необхідності створювати нові робочі місця. Для впровадження вимог цього регуляторного акта не потрібно додаткових витрат з бюджету.
6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта.
Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого рішення припускає наведення аналізу вигод та витрат, які виникають у різних груп суб»єктів, на яких поширюється дія даного регуляторного акту. Даний регуляторний акт певним чином впливає на інтереси платників місцевих податків і зборів, органів державної податкової служби та місцевого самоврядування.
Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, що виникають у різних груп суб»єктів, на яких поширюється його дія, нижче наведена таблиця аналізу вигод та витрат, яка визначає результати прийняття запропонованого проекту рішення.
Таблиця вигід та витрат
Сфера впливу Вигоди Витрати
Інтереси органів місцевого самоврядування - акти законодавства Любиковицької сільської ради з питань оподаткування місцевими податками і зборами у Любиковицькій сільській раді відповідатимуть вимогам чинного законодавства;
- створення позитивного іміджу влади;
- мобілізація податків і зборів до сільського бюджету.
Інтереси органів державної податкової служби - застосовуватимуться у роботі акти законозавства Любиковицької сільської ради з питань оподаткування, які відповідатимуть вимогам чинного законодавства;
мобілізація податків і зборів до сільського бюджету.
Інтереси платників податків і зборів - скорочення переліку місцевих податків і зборів у Любиковицькій сільській раді;
- забезпечення інтересів територіальної громади міста.
7. Строк дії регуляторного акту
Строк дії регуляторного акту необмежений, якщо інше не буде передбачено законом.
8. Показники ефективності регуляторного акта
1. Надходження від сплати місцевих податків і зборів за видами податків і зборів.
2. Кількість платників місцевих податків і зборів (в розмірі місцевих податків і зборів)
3. Розмір коштів і час, що витрачатимуться платниками податків, пов»язаних з виконанням вимог регуляторного акту.
4. Рівень поінформованості платників податків з основних положень регуляторного акту.
5. Кількість придбаних патентів на здійснення торгівельної діяльності та діяльність з надання платних послуг.
6. Площа земельних ділянок, відведена для паркування транспортних засобів.
7. Кількість парко місць.
9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акта.
Для відстежень буде застосовано аналіз даних бюджетної та податкової звітності.
Під час прийняття регуляторного акту, у встановленні чинним законодавством терміни на врегулювання яких спрямована дія акта, проводитиметься базове відстеження результативності дії акту.
Не пізніше двох років після набрання чинності регуляторним актом визначених цілей, буде здійснене повторне відстеження результативності дії акту.
Кожні три роки з моменту виконання заходів щодо проведення повторного відстеження результативності дії акту, при умові його чинності, проводитиметься періодичне відстеження результативності дії цього акту.
Зауваження та пропозиції приймаються протягом місяця з дня оприлюднення у письмовому та електронному вигляді за адресою:
- Любиковицька сільська рада: 34510, с. Любиковичі, вул. Перецілля, 1, тел. 2-29-49
- Сарненська міжрайонна податкова інспекція: 34500, м. Сарни, вул.. Широка.
Прикріплене | Розмір |
---|---|
Проект про Мiсцевi податки.doc | 209.5 кб |