- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Аналіз регуляторного впливу та проект рішення Любиковицької селищної ради «Про встановлення розміру ставок єдиного податку на 2012 рік»
Добавлено Адміністратор Ср, 01/06/2011 - 18:02
1. Проблема, яку
передбачається розв'язати шляхом державного регулювання.
Збільшення
потенційних джерел надходжень до дохідної частини бюджету Любиковицької сільської
ради, збалансування інтересів територіальної громади та суб'єктів
господарювання, приведення ставок єдиного податку у відповідність до чинного
законодавства. Підставою для здійснення регулювання зазначеного питання є:
Бюджетний кодекс України, підрозд. 8 розд. XX Податкового кодексу України,
Указ Президента України № 727 «Про спрощену систему оподаткування, обліку та
звітності суб'єктів малого підприємництва», п. 1 ст. 14 розділу IV Декрету Кабінету
Міністрів 92 «Про прибутковий податок з громадян», Закон України «Про місцеве
самоврядування в Україні», Закон України «Про засади державної регуляторної
політики у сфері господарської діяльності». Відповідно до вказаних законодавчих
актів проблема не може бути розв'язана за допомогою ринкових механізмів.
2. Цілі державного
регулювання.
Метою регулювання є оптимізація ставок єдиного податку за здійснення
підприємницької діяльності з урахуванням балансу інтересів територіальної
громади та суб'єктів господарювання.
3. Механізм, який
застосовується для розв'язання проблем, і відповідні заходи.
Цим
проектом рішення Любиковицької сільської ради передбачено врегулювати ставки єдиного
податку для підприємців сільської ради й привести їх у відповідність до чинного
законодавства.
4. Обґрунтування терміну
дії регуляторного акта.
Запропонований
проект рішення сільської ради встановлюється
строком на 1 рік (на 2012) з можливістю внесення до нього змін чи відміни його
у випадку зміни чинного законодавства та з інших поважних причин або
подовження його строку дії.
5. Визначення
показників результативності регуляторного акта.
Цей
регуляторний акт окремо визначених показників не матиме. З його прийняттям взагалі
упорядкується механізм встановлення ставок єдиного податку на території
селищної ради. Проте опосередкованими показниками результативності
регуляторного акта є: розмір надходжень від сплати єдиного податку з
прийняттям цього регуляторного акта; кількість суб'єктів господарювання, на
яких поширюватиметься дія акта; рівень поінформованості суб'єктів
господарювання з основних положень акта.
Для визначення очікуваних
результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, що виникають у різних
груп суб»єктів, на яких поширюється його дія, нижче наведена таблиця аналізу
вигод та витрат, яка визначає результати прийняття запропонованого проекту
рішення.
Таблиця вигід та витрат
Сфера впливу
|
Вигоди
|
Витрати
|
Інтереси органів місцевого |
- акти законодавства Любиковицької сільської - створення позитивного іміджу влади;
- мобілізація податків до |
|
Інтереси органів державної |
- застосовуватимуться у роботі акти законозавства мобілізація податків до сільського бюджету.
|
|
Інтереси платників податків і |
- скорочення переліку місцевих податків і зборів - забезпечення інтересів територіальної громади сільської |
|
6. Визначення заходів, за допомогою яких буде
здійснюватись відстеження результативності регуляторного акта.
Для відстежень буде застосовано
аналіз даних бюджетної та податкової звітності.
Під час прийняття регуляторного
акту, у встановленні чинним законодавством терміни на врегулювання яких
спрямована дія акта, проводитиметься базове відстеження результативності дії
акту.
Не пізніше двох років після
набрання чинності регуляторним актом визначених цілей, буде здійснене повторне
відстеження результативності дії акту.
Кожні три роки з моменту
виконання заходів щодо проведення повторного відстеження результативності дії
акту, при умові його чинності, проводитиметься періодичне відстеження
результативності дії цього акту.
Зауваження та пропозиції
приймаються протягом місяця з дня оприлюднення у письмовому та електронному
вигляді за адресою:
-
Любиковицька сільська рада: 34510, с. Любиковичі, вул. Перецілля, 1, тел. 2-29-49
УКРАЇНА
ЛЮБИКОВИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
Про затвердження Положення про єдиний
податок у Любиковицькій сільській раді
Відповідно до пункту 24
частини 1 статті 26 Закону України “Про
місцеве самоврядування в Україні”, керуючись Податковим кодексом України (стаття
10 розділу І, розділ ХІІ, пункт 5 розділу ХІХ, підрозділ 8 розділу ХХ), Указом Президента України від 03.07.1998 р. №
727 “Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого
підприємництва” (із змінами і доповненнями), сільська рада вирішила:
1.
Затвердити Положення про єдиний податок у Любиковицькій сільській раді (додаток 1).
2.
Встановити ставки
місцевих податків в межах граничних розмірів, визначених
Податковим кодексом України.
3.
Кошти від сплати місцевих податків зараховуються в сільський бюджет на рахунки, відкриті
Управлінням Державного казначейства у Рівненській області згідно з кодами класифікації доходів бюджету.
4. Оприлюднити дане рішення шляхом розміщення на
інформаційних стендах сільської ради .
5. Дане рішення набуває
чинності з 01 січня 2011 року.
6. Контроль
за виконанням даного рішення покласти на Сарненську міжрайонну державну податкову інспекцію та постійну комісію сільської ради з питань
бюджету , фінансів та соціального захисту населення (Гомонець В.І.)
Сільський голова
Г.В.Мацкевич
Додаток 1
до рішення сесії Любиковицької
сільської ради
ПОЛОЖЕННЯ
про єдиний податок
1.
Загальні положення
Єдиний
податок є місцевим податком і впроваджується на підставі пункту 24 частини
1статті 26 Закону України «Про місцеве
самоврядування», відповідно до пункту 10.1.2 статті 10, підрозділу 8 розділу ХХ
Податкового кодексу України та Указу Президента України від 3 липня 1998 року №
727 "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів
малого підприємництва" (з наступними змінами).
Єдиний податок являє
собою форму заміни сплати встановлених законодавством податків і зборів
(обов'язкових платежів) при спрощеній системі оподаткування, обліку та
звітності суб'єктів малого підприємництва.
2.
Платники податку
Платниками
єдиного податку є суб'єкти малого підприємництва – фізичні та юридичні особи,
які задовольняють умовам спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності і
при цьому самостійно обрали даний спосіб оподаткування доходів шляхом отримання
свідоцтва про сплату єдиного податку, форма та порядок видачі якого встановлюються Державною
податковою адміністрацією України.
При цьому
спрощену систему оподаткування, обліку та звітності мають право обрати:
фізичні особи, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи і у трудових відносинах з якими,
включаючи членів їх сімей, протягом року перебуває не більше 10 осіб та обсяг
виручки яких від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за рік не
перевищує 500 тис. гривень;
юридичні особи – суб'єкти підприємницької
діяльності будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, в яких за рік середньооблікова чисельність
працюючих не перевищує 50 осіб і обсяг виручки яких від реалізації продукції
(товарів, робіт, послуг) за рік не перевищує 1 млн. гривень.
Обмеження на
право обрання спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності окремими
категоріями суб’єктів підприємницької діяльності встановлюються чинним
законодавством.
3.
Ставки та порядок обчислення податку
3.1.
Ставки єдиного податку для суб'єктів малого підприємництва -
фізичних осіб, зареєстрованих в Любиковицькій
сільській раді, встановлені в межах від 20 до 200 гривень на місяць, в
залежності від виду діяльності відповідно до класифікації видів
економічної діяльності (КВЕД), в розмірах, наведених у додатку до цього
Положення.
У разі коли
фізична особа – суб'єкт малого підприємництва здійснює кілька видів підприємницької діяльності, для яких
установлено різні ставки єдиного податку, нею придбавається одне свідоцтво і
сплачується єдиний податок, що не перевищує встановленої максимальної ставки.
У разі коли
платник єдиного податку здійснює підприємницьку діяльність з використанням найманої праці або за участю у
підприємницькій діяльності членів його сім'ї, ставка єдиного податку збільшується
на 50 відсотків за кожну особу.
3.2.
Суб’єкт підприємницької
діяльності – юридична особа, який перейшов на спрощену систему
оподаткування, обліку та звітності, самостійно обирає одну з наступних ставок
єдиного податку:
6 відсотків
суми виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) без урахування
акцизного збору у разі сплати податку на додану вартість згідно із Податковим
кодексом України;
10 відсотків
суми виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), за винятком акцизного збору, у разі
включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.
3.3.
Порядок обчислення податку юридичними особами, а також форма книги обліку доходів та витрат, що підлягають
оподаткуванню відповідно до Указу
Президента України "Про спрощену систему оподаткування, обліку та
звітності суб’єктів малого підприємництва",
і порядок її ведення суб'єктами малого підприємництва, які застосовують
спрощену систему оподаткування, обліку
та звітності, встановлюються Державною податковою адміністрацією України.<u> </u></p>

<p><span><span>4.<span style=" font:7.0pt="" new="">
Строк та порядок сплати єдиного податку
4.1.
Перша сплата (перерахування) єдиного податку
суб'єктом підприємницької діяльності – фізичною
особою здійснюється до подачі нею до податкового органу письмової заяви
про видачу свідоцтва про сплату єдиного податку. При цьому заява має
бути подана не пізніше ніж за 15 днів до початку кварталу, з якого він обирає
спосіб оподаткування доходів за єдиним податком. платіжний документ
(квитанція, копія платіжного доручення з
відміткою банківської установи) про сплату (перерахування) єдиного податку за
період не менше ніж календарний місяць додається до зазначеної заяви.
Надалі, у разі щомісячної
сплати єдиного податку суб'єктом підприємницької діяльності – фізичною особою, його
сплата здійснюється не пізніше 20-го числа місяця, наступного за тим, в якому
здійснювалася попередня сплата єдиного податку,
4.2.
Суб'єкти підприємницької діяльності – юридичні
особи сплачують єдиний податок щомісяця не пізніше 20 числа місяця,
наступного за звітним.
4.3.
Єдиний податок сплачується суб'єктами
підприємницької діяльності на рахунки сільського
бюджету, відкриті Управлінням Державного казначейства у Рівненській області для
цих платежів згідно з кодами класифікації доходів бюджету.
- Строк та порядок подання звітності про обчислення і
сплату податку
5.1.
Платники єдиного податку – фізичні особи
подають звіт протягом 5 днів після закінчення звітного періоду (кварталу). Звіт
подається особисто платником єдиного податку або надсилається поштою до органу
державної податкової служби за місцем державної реєстрації його як суб'єкта
підприємницької діяльності.
5.2.
За результатами господарської
діяльності за звітний (податковий) період (квартал) суб'єкти малого
підприємництва – юридичні особи подають до органу державної податкової служби до
20 числа місяця, що наступає за звітним (податковим) періодом, розрахунки про
сплату єдиного податку, акцизного збору і, в разі обрання ними єдиного податку
за ставкою 6 відсотків, розрахунок про сплату податку на додану вартість, а
також платіжні доручення на сплату єдиного податку за звітний період з
позначкою банку про зарахування коштів.
5.3.
Форма звітності про обчислення і сплату
єдиного податку встановлюється Державною податковою
адміністрацією України.
6.
Пільги суб'єктів
малого підприємництва по податках і зборах.
Платники єдиного податку не є платниками таких податків і зборів,
визначених Податковим кодексом України:
а) податок на
прибуток підприємств;
б) податок на доходи фізичних осіб (для фізичних осіб - підприємців);
в) податок на додану вартість з операцій з постачання товарів та послуг, місце надання яких розташоване на митній території України, за винятком податку на додану вартість, що сплачується юридичними особами, які обрали ставку оподаткування 6 відсотків;
г) земельний податок, крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються для ведення підприємницької діяльності;
ґ) плата за користування надрами;
д) збір за спеціальне використання води;
е) збір за спеціальне використання лісових ресурсів;
є) збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності;
Секретар сільської ради О. М. Саванчук
Додаток
до Положення
про єдиний податок
РОЗМІРИ
ставок єдиного податку на
2012 рік для фізичних осіб, зареєстрованих
в Любиковицькій сільській
раді, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи,
відповідно до класифікації видів економічної діяльності
Код
КВЕД
|
Види
підприємницької діяльності |
Сума сплати єдиного податку в в грн.
|
Сума сплати єдиного податку в в грн.
|
01 |
СIЛЬСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО, МИСЛИВСТВО ТА 01.11.0 i </p>
 <p style="text-align:justify"><span style="font-size:
 9.0pt;">01.12.0 ОВОЧ</span><span style="font-size:9.0pt">I</span><span style="font-size:9.0pt;">ВНИЦТВО, ДЕКОРАТИВНЕ САД</span><span style="font-size:9.0pt">I</span><span style="font-size:9.0pt;">ВНИЦТВО </span><span style="font-size:9.0pt">I</span><span style="font-size:9.0pt;"> ВИРОЩУВАННЯ ПРОДУКЦ</span><span style="font-size:9.0pt">I</span><span style="font-size:9.0pt;">Ї РОЗСАДНИК</span><span style="font-size:9.0pt">I</span><span style="font-size:9.0pt;">В</span></p>
 <div style="text-align:justify"> </div>
 <p style="text-align:justify"><span style="font-size:
 9.0pt;">01.25.0 РОЗВЕДЕННЯ ІНШИХ ТВАРИН </span></p>
 <p style="text-align:justify"><span style="font-size:
 9.0pt;">01.41.0 </span><span style=" font-size:="">луг у рослинництвi; |
70
70
70
70
|
162
162
162
162
|
02 |
ЛIСОВЕ ГОСПОДАРСТВО ТА ПОВ'ЯЗАНI З НИМ ПОСЛУГИ
02.01.1 02.02.0Надання послуг у лiсовому господарствi
|
86
86
|
200
200
|
05 |
Рибальство, 05.01.0 Рибальство; надання послуг у рибальствi |
86
|
200
|
14 |
I<span style=">i<span style=">i<span style=">i
14.2 ВИДОБУВАННЯ ПIСКУ ТА ГЛИНИ |
86
|
200
|
15 |
Виробництво 15.13.0 Виробництво м'ясних продуктiв Перероблення та консервування Виробництво морозива
Виробництво продуктiв Виробництво готових кормiв Виробництво хлiба та Виробництво макаронних |
80
80
80
80
80
50
50
|
186
186
186
186
186
116
116
|
17 |
Текстильне 17.25.0 Виробництво iнших текстильних тканин |
50
|
116
|
18 |
Виробництво 18.10.1 ВИГОТОВЛЕННЯ ОДЯГУ З ШКIРИ Виробництво робочого одягу 18.22.1 ВИРОБНИЦТВО ВЕРХНЬОГО ОДЯГУ Виробництво iншого одягу та Виробництво хутра та виробiв |
50
50
50
50
50
|
116
116
116
116
116
|
20 |
Оброблення 20.10.0 Лiсопильне та стругальне виробництво; просочування
Виробництво дерев'яних Виробництво iнших виробiв з |
86
70
70
|
200
162
162
|
22 |
Видавнича та |
|
|
|
записаних носiїв iнформацiї
22.11.0 ВИДАННЯ КНИГ 22.12.0 ВИДАННЯ ГАЗЕТ 22.13.0 ВИДАННЯ ЖУРНАЛІВ ТА ПЕРІОДИЧНИХ ПУБЛІКАЦІЙ 22.21.0 ДРУКУВАННЯ ГАЗЕТ 22.25.0 iiiiii ТИРАЖУВАННЯ ЗАПИСIВ НА МАГНIТНИХ Тиражування програмного |
50
50
50
50
50
50
50
|
116
116
116
116
116
116
116
|
26 |
ВИРОБНИЦТВО 26.12.0 ФОРМУВАННЯ iiii<span style=" font-size:="" span=""> Виробництво виробiв з бетону ВИРОБНИЦТВО IНШИХ БУДIВЕЛЬНИХ
|
50
86
86
86
|
116
200
200
200
|
28 |
Виробництво 28.11.0 Виробництво будiвельних металевих конструкцiй Виробництво будiвельних Оброблення та нанесення 28.63.0 Виробництво замкiв Виробництво виробiв з дроту 28.75.0 Виготовлення iнших готових металевих виробiв |
86
86
86
50
50
50
|
200
200
200
116
116
116
|
29 |
ВИРОБНИЦТВО 29.24.1 Виробництво iнших машин та Монтаж iнших машин та Ремонт i технiчне Виробництво iнших машин та Ремонт, технiчне обслуговування i монтаж iнших машин ВИРОБНИЦТВО (СПЕЦIАЛIЗОВАНЕ) |
86
86
86
86
86
86
|
200
200
200
200
200
200
|
31 |
Виробництво Ремонт та технiчне |
50
|
116
|
34 |
<span style=">i<span style=">i<span style=">i<span style=">i<span style=">i<span style=" font-size:="">iiiii<b><span style=" span=""> |
50
|
116
|
36 |
<span style=">i</b><b><span style=">i<span style=">i<span style=" font-size:="">iiiiii i<span style=" font-size:="">ii<span style=" font-size:="">Виробництво матрацiв Виробництво iншої
|
50
50
50
50
50
50
|
116
116
116
116
116
116
|
45 |
БУДIВНИЦТВО
45.21.1 БУДIВНИЦТВО БУДIВЕЛЬ Монтаж та встановлення збiрних конструкцiй УЛАШТУВАННЯ ПОКРIВЕЛЬ Iншi спецiалiзованi Монтаж металевих конструкцiй ЦЕГЛЯНА I КАМ'ЯНА КЛАДКА IНШI СПЕЦIАЛЬНI БУДIВЕЛЬНI Електромонтажнi роботи МОНТАЖ ЕЛЕКТРОПРОВОДКИ I МОНТАЖ СИСТЕМ ПОЖЕЖНОЇ ТА Монтаж систем опалення, каналiзацiйнi та Газопровiднi роботи Iншi монтажнi роботи IНШI ЕЛЕКТРОМОНТАЖНI РОБОТИ Штукатурнi роботи Столярнi та теслярськi роботи Покриття пiдлог та РОБОТИ З ПОКРИТТЯ ПIДЛОГИ ТА МАЛЯРНI РОБОТИ 45.45.0 Iншi роботи з завершення будiвництва |
86
86
86
86
86
86
86
86
86
86
86
86
86
86
86
86
50
86
86
86
86
|
200
200
200
200
200
200
200
200
200
200
200
200
200
200
200
200
200
200
200
200
200
|
50 |
Торгiвля Роздрiбна торгiвля Роздрiбна торгiвля Технiчне обслуговування та Роздрiбна торгiвля Посередництво в торгiвлi Роздрiбна торгiвля мотоциклами
Технiчне обслуговування та |
86
86
86
86
86
86
86
|
200
200
200
200
200
200
200
|
51 |
Оптова 51Посередництво в торгiвлi Посередництво в торгiвлi Посередництво в торгiвлi Посередництво в Посередництво в торгiвлi Оптова торгiвля зерном, СПЕЦIАЛIЗОВАНА ОПТОВА Оптова торгiвля будiвельними |
86
86
86
86
86
86
86
86
|
200
200
200
200
200
200
200
200
|
52 |
Роздрiбна Роздрiбна торгiвля в Роздрiбна торгiвля в Роздрiбна торгiвля м'ясом та Роздрiбна торгiвля хлiбом, Роздрiбна торгiвля iншими Роздрiбна торгiвля Роздрiбна торгiвля Роздрiбна торгiвля Роздрiбна торгiвля взуттям та 52.44.1 Роздрiбна торгiвля меблями РОЗДРIБНА ТОРГIВЛЯ ПОБУТОВИМИ Роздрiбна торгiвля книгами, Роздрiбна торгiвля офiсним та Роздрiбна торгiвля Роздрiбна торгiвля СПЕЦIАЛIЗОВАНА РОЗДРIБНА Роздрiбна торгiвля iншими Роздрiбна торгiвля уживаними Роздрiбна торгiвля з лоткiв РОЗДРIБНА ТОРГIВЛЯ З ЛОТКIВ РОЗДРIБНА ТОРГIВЛЯ НА РИНКАХ Роздрiбна торгiвля поза Ремонт взуття Ремонт радiотелевiзiйної Ремонт iнших побутових Ремонт годинникiв Ремонт ювелiрних виробiв Ремонт i перероблення одягу РЕМОНТ ВЕЛОСИПЕДIВ Ремонт iнших побутових |
50
50
50
50
50
50
50
50
50
50
86
50
86
86
50
50
86
50
40
40
40
50
40
40
40
40
40
40
40
40
|
116
116
116
116
116
116
116
116
116
116
200
116
200
200
116
116
200
116
93
93
93
116
93
93
93
93
93
93
93
93
|
55
|
Дiяльнiсть Дiяльнiсть готелiв ГОТЕЛI З РЕСТОРАНАМИ ГОТЕЛI БЕЗ РЕСТОРАНIВ Дiяльнiсть кафе Дiяльнiсть барiв Дiяльнiсть їдалень Послуги з постачання |
86
86
86
86
86
70
50
|
200
200
200
200
200
162
116
|
60.22
|
Дiяльнiсть Дiяльнiсть автомобiльного Дiяльнiсть таксi Дiяльнiсть нерегулярного Дiяльнiсть автомобiльного ДIЯЛЬНIСТЬ IНШИХ ВИДIВ |
50
50
50
50
50
|
116
116
116
116
116
|
63 |
Додатковi Транспортне оброблення Складське господарство Послуги з органiзацiї Органiзацiя перевезення |
86
86
86
86
|
200
200
200
200
|
64 |
<span style=">i<span style=">i<span style=" font-size:="">ii<span style=" font-size:="">Дiяльнiсть зв'язку |
50
50
|
116
116
|
66 |
Страхування
Страхування життя та Недержавне пенсiйне Iншi послуги у сферi страхування |
50
50
50
|
116
116
116
|
67 |
Допомiжнi Допомiжна дiяльнiсть у сферi |
50
|
116
|
70 |
Операцiї з Органiзацiя будiвництва Купiвля та продаж власного Здавання в оренду власного ЗДАВАННЯ ПIД НАЙМ ВЛАСНОЇ ТА ЗДАВАННЯ ПIД НАЙМ ВЛАСНОЇ ТА НЕРУХОМОСТI НЕВИРОБНИЧОГО ЗДАВАННЯ ПIД НАЙМ ЗЕМЕЛЬНИХ ДIЛЯНОК
70.31.0 Дiяльнiсть агентств нерухомостi ПОСЕРЕДНИЦЬКI ПОСЛУГИ ПIД ЧАС .ПОСЕРЕДНИЦЬКI ПОСЛУГИ ПIД ЧАС ПОСЕРЕДНИЦЬКI ПОСЛУГИ ПIД ЧАС |
86
86
86
86
86
86
86
86
86
86
|
200
200
200
200
200
200
200
200
200
200
|
71 |
Оренда машин Оренда автомобiлiв Оренда iнших наземних Оренда сiльськогосподарських Оренда будiвельних машин та Оренда офiсних машин та Оренда iнших машин та Прокат побутових виробiв та |
86
86
86
86
86
86
86
|
200
200
200
200
200
200
200
|
72 |
Дiяльнiсть у Консультування з питань СТВОРЕННЯ ПРОГРАМНОГО Розроблення стандартного Оброблення даних Дiяльнiсть, пов'язана з Ремонт i технiчне Ремонт i технiчне Iнша дiяльнiсть у сферi |
86
86
86
86
86
86
86
86
|
200
200
200
200
200
200
200
200
|
73 |
Дослiдження i ДОСЛIДЖЕННЯ ТА РОЗРОБКИ В |
86
|
200
|
74 |
Дiяльнiсть у сферах права, бухгалтерського облiку, iнжинiрингу; ii<span style=" font-size:="">iiii<span style=" font-size:="">Дослiдження кон'юнктури ринку Консультування з питань комерцiйної дiяльностi та Дiяльнiсть у сферi Дiяльнiсть у сферi геодезiї, Рекламна дiяльнiсть Прибирання виробничих та житлових примiщень, Дiяльнiсть у сферi фотографiї СЕКРЕТАРСЬКI ПОСЛУГИ, ПОСЛУГИ Надання iнших комерцiйних послуг |
86
60
60
86
86
86
86
86
30
50
86
|
200
140
140
200
200
200
200
200
70
116
200
|
80 |
ОСВIТА
Дошкiльна освiта
Початкова освiта Загальна середня освiта Позашкiльна освiта Освiта дорослих та iншi види |
50
50
50
50
50
|
116
116
116
116
116
|
85 |
Охорона здоров'я та надання соцiальної допомоги
Медична практика Стоматологiчна практика Iнша дiяльнiсть у сферi Ветеринарна дiяльнiсть |
86
86
86
86
|
200
200
200
200
|
90 |
Санiтарнi послуги, прибирання смiття та знищення вiдходiв
IНША ДIЯЛЬНIСТЬ З ПРИБИРАННЯ |
30
|
70
|
92 |
Дiяльнiсть у сферi культури та спорту, вiдпочинку та розваг
Театральна та iнша мистецька Дiяльнiсть концертних та Дiяльнiсть ярмарок та Iнша видовищно-розважальна Iнша дiяльнiсть у сферi спорту |
86
86
86
86
86
|
200
200
200
200
200
|
93 |
Надання iндивiдуальних послуг
Прання, оброблення бiлизни та Чищення та фарбування Надання послуг перукарнями та Органiзацiя поховань та Надання iнших iндивiдуальних |
50
50
50
50
50
|
116
116
116
116
116
|
95 |
Дiяльнiсть домашнiх господарств як роботодавцiв для домашньої яльнiсть домашнiх господарств |
50
|
116
|